Fertilizers And Their Usage in Urdu - Travel Global

Latest

Traveler Fruity offers latest news about Travel, helps trip planners for vacations, food near. World Top news related to Health, Sports, Education, Business and much more

Monday, 27 July 2020

Fertilizers And Their Usage in Urdu


کیمیکل کھادیں اور ان کا استعمال

کھاد ایک قدرتی یا مصنوعی ، کیمیائی  مادہ ہے جو پودوں کی نشوونما اور مٹی کی زرخیزی کو بہتر بنانے کےاستعمال ہوتا ہے۔ کھادیں زمیں مین پانی کو روکنے کی گنجائش کو بہتر بناتی ہیں اور کسی اضافی مائع کو بھی نکال سکنے کی صلاحیت رکھتی ہیں اور مٹی کی پیداوری صلاحیت  کو بہتر بناتی ہیں۔ کھاد عام طور پر تین اہم میکرونٹریئنز ، پوٹاشیم (K) ، فاسفورس (P) ، اور نائٹروجن (N) پر مشتمل ہوتی ہیں۔ کھادیں مٹی یا بڑھتے ہوئے میڈیا میں ثانوی غذائی اجزاء جیسے سلفر (S) ، میگنیشیم (Mg) ، اور کیلشیئم (Ca) شامل کرتی ہیں۔
Correct Use of Fertilizers
این پی کے ، ڈی اے پیِ(DAP) ، اے این پی(NAP) ، یوریا یہ تمام کھادیں مارکیٹ میں با آسانی دستیاب ہیں۔
کیمیائی کھاد کی کتنی اقسام ہیں؟
مصنوعی کھاد کو بنیادی طور پر دو اقسام میں تقسیم کیا گیا ہے۔
1۔کثیر غذائی اجزاء:
عام طور پر این پی کے(NPK) نامی میکرونٹریانٹس ، نائٹروجن ، فاسفورس اور پوٹاشیم کا حوالہ دیتے ہیں۔ این پی کے(NPK) کھاد ایک پیچیدہ کھاد ہے جو بنیادی طور پر پودوں کی افزائش کے لئے درکار تین بنیادی غذائی اجزاء پر مشتمل ہے۔ زراعت کی صنعت دنیا بھر میں خوراک کی فراہمی اور صحت مند فصلوں کی بحالی کے لئے (NPK) کھاد کے استعمال پر بہت زیادہ انحصار کرتی ہے۔
کیا کیمیائی کھاد نامیاتی کھاد کا متبادل ہے؟
پودوں کی صحت اور ظاہری شکل کو بہتر بنانے کے ل ہر عنصر کی اپنی الگ حیثیت ہے۔
مثال کے طور پر،
نائٹروجن (N) پودےکو بڑھنے میں مدد کرتا ہے۔(جو کہ ہمارے ہاں عام طور پر UREA کے نام سے مشہور ہے)۔
فاسفورس (P) پھلوں / پھولوں کی پیداوار کے ساتھ ساتھ جڑوں کی افزائش کو بھی بہتر بناتا ہے۔
پوٹاشیم (K) پودوں کی مجموعی صحت کے لئے بہترین ہے۔
2۔کم مقداری غذائی اجزاء:
مائکروونٹریٹینٹ غذائی اجزاء ہیں جو پودوں کی نشوونما کے لئے پودوں کو معمولی مقدار میں درکار ہوتے ہیں۔ وہ پلانٹ کی میٹابولک سرگرمیوں میں نمایاں کردار ادا کرتے ہیں۔ منگنیز (Mn) ، کاپر (Cu) ، بورون (B) ، زنک (Zn) ، مولبڈینم (Mo) ، آئرن (Fe) ، کلورین (Cl) ضروری مائکروونٹریٹینٹ ہیں۔ پودوں کے لئےمخصوص غذائی اجزاء کی کمی پودوں کی نمو کو متاثر کرتی ہے۔

No comments:

Post a comment